خرید اره سامورایی مدل 330

خرید اره سامورایی مدل 330 را با ارزان ترین نرخ ها و بالاترین کیفیت تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا در هرشهری که باشید دریافت کنید.
این محصولات نیاز همگان را در بیشتر مواقع تأمین و از جنس بدنه فوق العاده با دوام بهره می برد. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید:

خرید اره سامورایی مدل 330

 

اره سامورایی مدل 330 چیست؟

در طراحی اره سامورایی مدل 330، ساخت کمدانی معتبر ژاپن است که جدیدترین فناوری ها در تیغه و دسته آن‌پیاده سازی شده است.
این محصول جزء بارز ترین ابزار آلات در بیشتر مشاغل یا کشاورزان و باغبانان می باشد. چراکه دارای کاربرد فوق العاده ساده ای است. همچنین یک اره با کاربرد های چندگانه و آسان محسوب می شود.
این محصول دارای حمل و جابه جایی ساده است که می توانید با خود به هرکجا که می خواهید همراه داشته باشید. زیرا دارای سایز و ابعاد جم و جور و وزن سبک و استاندارد می باشد.
پوشش دسته این اره سامورایی مدل 330 بسیار نرم و خوش دست است که استفاده از آن‌را راحت و خستگی ناپذیر کرده است.

ویژگی های اره سامورایی مدل 330

  • اره سامورایی مدل 330 از مدل های غلاف دار است. به این معنی مه با استفاده از غلاف و گیره مخصوص آن می توانید آنرا آویزان کنید تا عمر بیشتری را نگه دارد.
  • جنس تیغه این محصول از فولاد بسیار مستحکم است.
  • جنس دسته اره سامورایی از پلاستیک فشرده و مقاوم می باشد.
  • طول دسته این ابزار به میزان مناسب تا ۳۳ سانت است.
  • مجهز به ابعاد طول:50،عرض:7،ارتفاع:3 سانتی‌متر است.

خرید اره سامورایی مدل 330

مزایای اره سامورایی مدل 330

به طور کلی اره سامورایی مدل 330، کارکرد ساده ای را برای کاربران به ارمغان می آورد. زیرا دارای ویژگی های خاصی است و به دلیل استقلال بیشتر، محبوبیت بیشتری نسبت به اره های برقی و بنزینی دارد.
همچنین تیغه این اره باکیفیت از مدل های دو طرفه می باشد. به این معنی که در مسیر حرکت رفت و برگشت دست برش دقیق و قابل اطمینانی را به میزان مورد نیاز فراهم می کند.

خرید اره سامورایی مدل 330

کاربرد های اره سامورایی مدل 330

اره سامورایی مدل 330 دارای کاربرد های مختلفی است. به عنوان مثال از آن برای برش دقیق و منظم انواع چوب‌ها، درختان و شاخه های هرز و غیره در کارهای باغبانی استفاده کرد.
همچنین به دلیل استفاده آسان می توانید با خود به ارتفاع درختان حمل کنید. به طور کلی این اره دستی بسیاری از نیازهای داخل خانه را هم تأمین می کند. به علاوه برش شاخه های ضخیم و محکم را هم گاهی امکان پذیر می کند.

خرید اره سامورایی

جهت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد انوع اره ها در هر برند و مدلی هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید و از قیمت ارزان آن بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما