خرید اره دیسکی ارزان

خرید اره دیسکی ارزان قیمت را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این اره ها که به اره گرد بر هم مشهور هستند، دارای طراحی منحصر بفرد و در عین حال عملکرد عالی و قدرتمند است.
همچنین به ویژگی های کاربردی زیادی مجهز است تا به خوبی پاسخگوی نیازهای همگان باشد. این ابزارها دارای معروف ترین برند ها می باشند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید:

خرید اره دیسکی ارزان

معرفی اره دیسکی

اره دیسکی یکی از ابزار های اساسی برش اکثر سطوح است که از تیغه گرد مانندی بهره می برد. این اره‌ دیسکی ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر عمق برق، قدرت برش، زاویه برش، قطر برش، زاویه، وزن و غیره با همدیگر متفاوت هستند.
برای همین می توانید متناسب با نیاز خود هر کدام را انتخاب کنید. نام دیگر این محصولات اره نفوذی است که از وزن و ابعاد کم حجم تر نسبت به دیگر ابزار ها بهره می برند. بنابراین استفاده ساده ای هم دارند. نحوه عملکرد اره دیسکی با برش در‌جهت گردش تیغه به خلاف عقربه های ساعت به گونه های عرضی، طولی و شیار دار می باشد.

خرید اره دیسکی ارزان

ویژگی های کلی اره دیسکی:

از اره دیسکی برای برش های طولانی، ثابت و زاویه دار استفاده می شود. این اره ها از لحاظ نوع تغذیه انرژی به دو دسته شارژی و برقی تقسیم می شوند. هرکدام از این مدل ها طرفداران خاس به خود را دارند. گردبر های شارژی دارای باطری است که قابل حمل ساده است و بیشتر برای برش های کوچک و متوسط استفاده می شود.
اما در عوض اره های برقی قدرت بالاتری دارند و سنگین تر می باشند. همچنین برای برش سطوح بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است بدانید هرچه قدرت اره بیشتر باشد سرعت و عکس العمل بالاتری جهت برش الوار ضخیم دارد. به علاوه قطر این اره ها متناسب با مدل انتخابی شده از ۱۰ الی ۲۵ سانتی متر متفاوت است.

خرید اره دیسکی ارزان

مزایای اره دیسکی:

اره دیسکی های موجود در وب سایت ما دارای طراحی ارگونومیک هستند که کار دائمی با آن ها مانع خستگی زود هنگام شما می شود. این محصولات از قطعات تشکیل دهنده فوق العاده مرغوب و بادوام بهره می برند که تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه ای دارند. برخی از این محصولات جهت افزایش ایمنی کاربران به ترمز الکترونیک مجهز هستند.
عملکرد کلی این محصولات فراهم کردن برش تمیز و دقیق به ویژه در گوشه های سطوح می باشد. تیغه های تعبیه شده در این اره ها، کاملا چرخان و تیز هستند تا برش باکیفیتی داشته باشد. از دیگر مزایای این محصولات می توان به راحتی استفاده و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد.

کاربرد اره دیسکی

اره دیسکی های ارزان و قدرتمند در وب سایت ما متناسب کار در کارگاه و یا حتی در منازل مسکونی و ویلاهای تابستانی می باشد.
این محصولات برش ایده آلی را در انواع چوب ها، الوار، ام دی اف، مصالح ساختمانی، فلز، سرامیک و غیره را فراهم می کند. نکته قابل توجه اینکه برای برش این سطوح نیازی نیست آن ها را جا به جا کنید. بلکه خود اره بر روی قطعه مورد نظر در جهت برش می تواند حرکت کند.

خرید اره دیسکی ارزان

خرید اره دیسکی ارزان

جهت خرید ارزان قیمت انواع اره دیسکی در هر مارک و هر ویژگی عالی هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما