لیست قیمت روز اره عمود بر ماکیتا

ستفاده از اره عمود بر برای چوب کاری بسیار مناسب میباشد هر چه قدرت دستگاه در برش کاری بالاتر باشد ما اره عمود بر کاراتری را در اختیار داریم. در بیشتر اره عمود بر ها ما می‌توانیم قطعاتی با ضخامت بالا  را برش بزنیم و امکان برش کاری برای قطعاتی با ضخامت بالا ممکن نیست. شرکت ماکیتا با طراحی فوق العاده اره عمود کاری کرده است که قطعاتی با ضخامت بالاهم برش بزند.

معرفی ماکیتا و کاربرد آن

این دستگاه با قدرت بالا در برش کاری می‌تواند قطعات چوبی را تا عمق 13 سانتی متری برش دهد کهکاربردی بسیار عالی است. همچنین این دستگاه فوق العاده قدرت  برش آلومینیوم را تا 10 میلی متر میتواند برش دهد. برای تعویض تیغه در این محصول ماکیتا، نیاز به ابزار خاصی نیست و کار با ان برای مصرف کننده بسیار اسان است. از کاربرد های دیگرد اره عمود بر ماکیتا این است که استادان میتوانند محصول را زاویه دار کنند و همچنین حروف فارسی هم میتوانند با ان بسازند.

5 قابلیت عالی برای خرید اره عمود بر ( اره چکشی ) ماکیتا مدل 4350CT. دارای موتوری قدرتمند با قدرتعالی 720 وات.

1. دارای موتور قوی با قدرت 720 وات.
2. دارا بودن سیستم کنترل استارت برای شروع به کار بدون ضربه و آرام.
3. کابل مخصوص و مقاوم به طول 2/5 متر دارد.
4. میتوان ان را به 6 حالت تنظیم کرد.
5.برای مدت طولانی گارانتی دارد و همچنین خدمات پس از فروش

 

اگرچه این محصول قیمت بالایی دارد ولی میتوانید با خیال راحت ان را خریداری کنید.

اره عمود بر ماکیتا برندی بسیار معروف است.و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد و کاربرد های عالی این محصول کاری کرده است که این دستگاه را به اوج برساند.

این محصول که ساخت شرکت ماکیتا است قابلیت برش اجسام مختلف را دارد.اره عمود اره ای است مه میتوان با ان اجسامی مثل فلزات.آلمینیوم اهن چوب و غیره… با ضخامت زیاد برش داد. این دستگاه با یک موتور 720 واتی کار می کند و نوع حرکت تیغه‌ی این دستگاه به‌صورت رفت‌وبرگشت عمودی است به همین دلیل به این دستگاه اره‌ی عمودبر می‌گویند. سرعت گردش این دستگاه در بالاترین حالت ممکن به 2800 دور در دقیقه می رسد. بااستفاده از این مدل می توانید قطعات چوبی و فلزی را به ترتیب 13 و 10 میلیمتر برش دهید. نکته دیگر اینکه برای تعویض تیغه نیاز به ابزار خاصی ندارید و راحت خود شخص میتواند ان را تعویض کند.

اره عمود بر برند های زیادی دارد اما ما ماکیتا را به شما معرفی میکنیم که بهترین و پیشرفته ترین دستگاه را در حوضه خود میسازد و با اطمینان کامل ان را به دست مشتری خود میدهد.و همچنین خرید اره عمود بر یکی ار مهم ترین دغدغه ها برای کسانی است که با چوب و یا فلزات کار میکنند.

بهترین مدل های اره عمود بر برند ماکیتا

  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4329
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4327
  • اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT
  • اره عمودبر شارژی ماکیتا مدل JV100DWE

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما