قیمت دریل شارژی بوش آلمان

آیا دنبال دریل شارژی بوش آلمان می گردید؟ انواع دریل های مختلف شارزی بوش رو می توانید از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. چند نوع دریل شارژی داریم؟ قیمت دریل شارژی آلمانی اصل در بازار چقدر است؟
دریل یک وسیله و ابزار کار به شمار می رود که به وسیله آن می توانید انواع مختلف کار مانند سوراخ کردن دیوار و در نوع کوچک تر آن که در این جا قصد داریم آن هم بیشتر معرفی کنیم دریل شارژی می باشد که این وسیله کارآمد برای باز و وبست کردن پیچ های سفتی که به وسیله دست باز نمی شود و یا این که برق در آن منطقه وجود ندارد مجبوریم از دریل شارژی استفاده کنیم فقط کارایی پیچ باز کردن نیست بلکه سوراخ کردن دیوار، چوب با با سوراخ کردن به قطر 6 الی 8 میلیمتر می تونتواند بسیار مفید واقع شود.بوش آلمان در ابزارآلات الکترونیکی همیشه و همه جا حرف اول رو می زند و در کشور خودمان هم طرفداران پروپاقرصی دارد که همین امر باعث شده است که این شرکت به دادن نمایندگی به داخل کشور ایران کند و در اکثر نقاط کشور نمایندگی های مختلفی در حوزه ابزاآلات داشته باشد و با کیفیت ترین نوع دریل شارژی آلمانی رو خریداری کنید.

قیمت دریل شارژی

انواع باطری قابل استفاده در دریل را نام ببرید؟

  • باطری نیکل کادیوم: افت ولتاژ بسیار پایین باعث شده است که معایبی مانند سنگینی باطری به چشم نیایید.
  • باطری لیتیوم آیون: وزن پایین،زمان شارژ بسیار پایین و در کل این نوع باطری ها بسیار مناسب تر هستند.

دریل های شارژی آلمانی که در بازار آزاد با قیمت های مختلفی به فروش می رسد که این عامل بسته به باطری ها و سه نظام های که بحث های تخصصی می باشد و در کارکرد دریل بسیار پر اهمیت می باشند.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما