قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی و نرخ بسیار مقرون به صرفه را تنها و تنها از نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور نیز دریافت کنید.
این جعبه بکس ها دارای انواع مختلف برند ها با تعداد گوناگون موجود است که متناسب با نیاز کاربران سفارش داده می شوند.
هرکدام از ابزارهای داخل این جعبه از کاربرد مخصوص به خود بهره می برد. جهت آشنایی ببشتر با این جعبه بکس ها همراه ما باشید:

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی

معرفی جعبه بکس:

جعبه بکس دارای استفاده های زیادی و مصارف مختلف است. تفاوت عمده ابزارالات داخل این جعبه بکس ها با یکدیگر در ابعاد و نوع درایو ها می باشد.
همچنین بسته به میزان و تعداد آچار ها همانقدر آچار بکس ها و محصولات دیگر قرار گرفته اند. نوع نام گذاری شناخته شده این محصولات بستگی به تعداد آچارهای مربوطه دارد و به عنوان نمونه با نام بکس های ۲۵ عددی یا ۱۲۴ عددی مشهور است.
ابعاد ابزار الات داخل این بکس به صورت بزرگ، متوسط و کوچک با انواع دسته بکس ها، جغجغه، لقلقه، نوع مدل رابط ها و غیره تشکیل شده است. به طور کلی همه ی این محصولات در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیازهای مختلف کاربران می باشد.

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی

ویژگی جعبه بکس:

در این‌ جعبه بکس ها شاهد انواع آچارهای از نوع آچار کلاغی، آچار بکس، آچار شلاقی، آچار آلن، آچار فرانسه و غیره می باشیم.
این محصولات در انواع برند های معروف بازار جهانی مانند رونیکس، دیوالت، بوش و‌غیره موجود می باشد. محصولات داخل این جعبه بکس ها به نوعی همه کاره هستند و رضایت همگان را به خود جلب می کنند.

کاربرد جعبه بکس:

لوازم داخل این جعبه بکس ها در انواع لوله کشی های گاز و آب، برق و غیره کاربرد زیادی دارد. همچنین محصولات مناسبی برای تعمیرات خانه و صنایع هستند. به علاوه در کارخانه جات، تعمیرگاه های وسایل نقلیه، ساختمان سازی و عمرانی مورد استفاده های زیادی قرار می گیرند.

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی
جعبه بکس

معرفی مجموعه 40 عددی آچار بکس رونیکس مدل RH2640

مجموعه 40 عددی آچار بکس رونیکس مدل RH2640 یکی از حعبه بکس های پرفروش و باکیفیت است. سایز این مدل از جعبه بسیار جمع و جور است و به سادگی در همه جا جای داده می شود. به گونه ای که فضای خیلی کمی را در صندوق عقب یا انبار منزل به خود اختصاص می دهد. ابزارهای داخل این جعبه بکس رونیکس عبارتند از: 34 عدد سری بکس با استاندارد متریک و SAE و برخی دیگر قطعات و آچارهای متعدد می باشد.
گفتنی است بدانید این ۳۴ عدد سری بکس دارای ابعاد مناسب ¼ و 8/3 اینچ هستند. همچنین سوکت‌های درایو دارای سایز ¼ اینچ می باشد.

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی

مشخصات کلی مجموعه 40 عددی آچار بکس رونیکس مدل RH2640:

۱۶ عدد آچار با درایو ۳/۸ اینچ داخل این جعبه بکس رونیکس مدل RH2640 شامل ابعاد متعدد 9-10-11-12-13-14-15-16-17-19 و 3/8 و 7/16 و 1/2 و 9/16 و 5/8 و 11/16 و 3/4 اینچ‌ می باشد.
به طور کلی محصولات داخل این جعبه بکس ها دارای مقاومت و استحکام فوق العاده ای هستند چراکه از جنس آلیاژ کروم وانادیوم تشکیل شده است. به علاوه در برابر دماهای مختلف خمش، پیچش و غیره مقاوم می باشد.

قیمت جعبه بکس با کیفیت عالی
قیمت خرده جعبه بکس

قیمت جعبه بکس:

جهت خرید و سفارش ارزان قیمت هر مدل و هر برند عالی از جعبه بکس های موجود در وب سایت ما، هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما