قیمت جعبه بکس تایوانی

قیمت جعبه بکس تایوانی را در نرخ های بسیار پایین تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید.
این جعبه بکس ها طرفداران زیادی دارند و از یکسری ابزارآلات مهم و ضروری تشکیل شده است. هرکدام از این ابزار ها دارای ساختار منحصر بفردی هستند که به بهترین شیوه پاسخگوی نیاز های کاربران خود هستند. جهت آشنایی بیشتر با این جعبه بکس تایوانی همراه ما باشید:

قیمت جعبه بکس تایوانی

معرفی جعبه بکس تایوانی

جعبه بکس تایوانی یکی از گزینه های پرفروش است که کاربرد های زیادی دارد. این جعبه بکس ها دارای انواع مختلف مدل های گوناگون می باشد. در نتیجه کاربران با توجه به نیازهای خود هرکدام را می تواند سفارش دهد.
به طور کلی این جعبه بکس تایوانی از یک ست ابزار کامل و بی نقص تشکیل شده است که متشکل از مدل های متعدد آچارها و بکس ها می باشد. همچنین دارای جغجغه ها و سرهای مخصوص در ابعاد گوناگون می باشند.
از این رو هرکدام از این سرهای مخصوص برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره های مختلف استفاده می شود. این ابزارهای مختلف داخل این جعبه بکس، دسترسی کاربران را برای پیچ و مهره هایی که در فضای تنگ و محدود قرار دارند را فراهم می کند.

انواع جعبه بکس تایوانی

  • جعبه بکس ۴۰ پارچه تایوانی
  •  جعبه بکس ۱۲۲ پارچه اصل تایوان
  •  جعبه بکس ۱۰۸ عددی تایوان
  • جعبه بکس ۲۴ پارچه تایوانی
  • جعبه بکس ۴۰ پارچه تایوانی
  • جعبه بکس ۱۷ پارچه تایوانی سایز ۱/۴ اینچ
  • جعبه بکس ۱۱ پارچه تایوانی
  • و غیره

قیمت جعبه بکس تایوانی

انواع ابزار های جعبه بکس تایوانی

یکی از ابزارهای مهم و اساسی داخل این مدل از جعبه بکس ها آچار است که استفاده های فراوانی دارد. این آچار باید با سایز سری بکس ها و نوع پیچ و مهره ها مطابقت داشته باشد.
به وسیله این آچار بکس، موجب افزایش سرعت کار می شود و در انتقال انرژی مؤثر به پیچ ها بسیار مؤثر است.
همچنین دسته جغجغه ی داخل این بکس ها برای گردش ۹۰ درجه ای پیچ ها طراحی شده است. تبدیل بکس یکی دیگر از ابزارهای مهم داخل این جعبه بکس تایوانی است.
این تبدیل ها، یک بکس کامل را در انواع مختلف ابعاد و همراه درایو دسته جغجغه استفاده می کند.

به عبارتی دیگر در کاربرد های با زوایه های گوناگون از طریق این تبدیل ها به انجام می رسد. به طور کلی همه ی این ابزارهای موجود دارای کلی ویژگی های منحصر بفرد هستند که کاربرد های شما را ساده تر می کنند.

قیمت جعبه بکس تایوانی

ویژگی های جعبه بکس تایوانی

ابزارهای تعبیه شده داخل این مدل از جعبه بکس های تایوانی دارای وزن کم و ابعاد استاندارد‌ می باشند که مانع خستگی زود هنگام کاربران در حین کار با آن ها می شوند.
با توجه به این که پیچ و مهره ها دارای سایز و ابعاد مختلف هستند، این آچارهای موجود در انواع سایز ها جهت مطابقت داشتن با آن ها موجود می باشند. جنس ساخته شده این ابزارالات از برترین و باکیفیت ترین آلیاژ کروم وانادیوم است که مقاومت عالی و ماندگاری دارند.

قیمت جعبه بکس تایوانی

قیمت جعبه بکس تایوانی

در فروشگاه آنلاین ما انواع جعبه بکس های مختلف با معروف ترین برند ها به فروش می رسد که می توانید با توجه به نیاز خود هرکدام را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما