قیمت اره گردبر ماکیتا N5900B

قیمت اره گردبر ماکیتا N5900B در نازلترین نرخ ها را فقط و فقط از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا با تخفیف ویژه دریافت کنید. این ابزارالات استفاده های فراوانی در جاهای مختلف دارد و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. همچنین دارای کلی آپشن های کاربردی و مزایای عالی است که عهده دار تأمین نیازهای مختلف کاربران خود در بهترین شیوه می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به شرح و بررسی بیشتر این اره گردبر ماکیتا N5900B بپردازیم :

قیمت اره گردبر ماکیتا N5900B

معرفی اره گردبر ماکیتا N5900B :

اره گردبر ماکیتا N5900B که به اره دیسکی هم مشهور است دارای ساختار ویژه ای می باشد. این محصول دارای کارایی برش انواع قطعات می باشد. به وسیله این دسته اره های گرد بر دیگر نیازی نیست الوار بزرگ را جابه جایی کنید بلکه با نصب و تعبیه بر روی قطعه می توانید برش های منظمی را اعمال کنید. این محصول حتی قابلیت برش های طولانی و در حالت های زاویه دار به خوبی دارد. این اره گرد بر توسط کمپانی مشهور ماکیتا ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور ژاپن تولید شده است که از کیفیت ساخت عالی و قیمت اقتصادی برخوردار می باشد.

ویژگی های اره گردبر ماکیتا N5900B :

اره گردبر ماکیتا N5900B، دارای موتور قدرتمندی است که از توان عالی ۲۰۰۰ وات برخوردار است. تیغه این اره به خوبی طراحی شده است که دارای سرعت گردش به میزان ۴۱۰۰ دور در دقیقه می باشد.
ابعاد این اره گردبر استاندارد و وزن آن ۶.۷ کیلوگرم است. همچنین به تیغه ۲۳۵ میلی متر مجهز است که برش های سریعی را ایجاد می کند. از دیگر مشخصات فنی منحصر به فرد و ویژه این مدل از اره گردبر ماکیتا N5900B، شامل طول ۳۸ سانتی متری، طول سیم و کابل به میزان ۲ متر، ابعاد صفحه برش ۲۳۵ میلی متر و غیره می باشد.

قیمت اره گردبر ماکیتا N5900B

کاربرد اره گردبر ماکیتا N5900B :

اره گردبر ماکیتا N5900B، یکی از پرکاربرد ترین ها می باشد که برای مصارف گوناگون مناسب و ایده آل می باشد. این محصول برش انواع سطوح مختلف اعم از مصالح ، چوب، ام دی اف، الوار، فلز، و غیره را انجام می دهد. همچنین گزینه ای مناسب برای نجار ها می باشد و دارای حداکثر عمق برش در زاویه ۹۰ درجه: ۸۵ میلی ‌متر و حداکثر عمق برش در زاویه ۴۵درجه: ۶۰ میلی‌ متر می باشد.

مزایای اره گردبر ماکیتا N5900B :

اره گردبر ماکیتا N5900B، برای ایمنی هرچه بیشتر کاربران خود به قفل سوییچ مجهز می باشد. کار با این ابزار حتی برای مدت طولانی ساده است و انرژی انسانی زیادی را لازم ندارد. همچنین دارای قطعات فنی باکیفیت و مرغوب است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این اره گردبر از نوع برقی است که مصرف انرژی مقرون به صرفه ای دارد. از دیگر مزایای این اره گرد بر ماکیتا، شامل دارا بودن سیستم مکش گرد و غبار می باشد.

قیمت اره گردبر ماکیتا N5900B

قیمت اره گردبر ماکیتا :

نمایندگی های آنلاین ما در داخل سراسر کشور عرضه کننده انواع و اقسام مدل های گوناگون اره گردبر ماکیتا به صورت عمده و خرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصول هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما