قیمت اره موتوری قابل حمل برقی

قیمت اره موتوری قابل حمل برقی تنها و تنها در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا با نرخ های خیلی کم را دریافت کنید. این دستگاه ها دارای کاربرد های زیادی هستند و در عین حال مزایای فراوانی دارند.
همچنین در انواع مدل ها و برند های مطرح و معروف به فروش می رسند که بسته به مدل های متعدد هرکدام به نوبه خود دارای ویژگی های عالی می باشند.
با ما باشید تا در ادامه با این اره متوری های قابل حمل برقی بیشتر آشنا شوید:

قیمت اره موتوری قابل حمل برقی

معرفی اره موتوری قابل حمل برقی

اره موتوری قابل حمل برقی، یکی از دستگاه های مکانیکی پرتابل است که کاربرد قطع درختان و دیگر استفاده ها را دارد.
عملکرد اصلی این اره ها به وسیله یک زنجیره تیغ دار می باشد که از طریق نیروی الکتریکی به دور یک محور اصلی به چرخش درمی آید.
همچنین با قرار گرفتن بر روی انواع سطوح کار خود را به پایان می رساند.
این اره موتوری ها به صورت دستی کار می کنند و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تأمین می کند. این اره موتوری در انواع مارک های مشهور ماکیتا، دیوالت و غیره موجود هستند. اجزای سازنده این دستگاه ها از مواد باکیفیت و مرغوب است که از دوام بالایی بهره می برد.

قیمت اره موتوری قابل حمل برقی

ویژگی های اره موتوری قابل حمل برقی

اره موتوری قابل حمل برقی، دارای انواع سایز ها و مدل های گوناگون است.
وجه مشترک همه این محصولات دارا بودن زنجیر تیز و برنده است که عمل برش را اعمال می کند. از دیگر اعضای تشکیل دهنده باکیفیت این اره ها شامل اهرم، دستگیره، موتور و غیره هستند.
اندازه طول تیغ زنجیره با توجه به مدل های انتخابی مختلف هستند. گفتنی است طول های بزرگ تر کنترل و کارکرد مشکل تری دارند. به علاوه دارای توان و قدرت های مختلفی هستند.

قیمت اره موتوری قابل حمل برقی

مزایای اره موتوری قابل حمل برقی

اره موتوری قابل حمل برقی یکی از ابزار های پرتابل است که کاربرد ساده ای دارد. به گونه ای که می توانید با خود به جاهای محدود، تنگ و حتی ارتفاعات حمل کنید.
از دیگر مزایای این اره ها این است که به گونه ای طراحی شده اند که ایمنی کامل کاربران را فراهم می کند. دارای ابعاد مناسب و وزن سبک است که حمل ساده ای دارد.
این محصول از قطعات تشکیل دهنده ماندگار با عمر طولانی بهره می برد. تعمیر و نگهداری این اره ها آسان و مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد اره موتوری قابل حمل برقی

اره موتوری قابل حمل برقی مدل مناسبی برای برش تنه درختان، جمع آوری قطعات هیزم، هرس کردن درختان و سایر کاربرد های از این قبیل می باشد. این اره ها دارای کاربرد های مسکونی، مشاغل مختلف مانند کارگاه و حتی لوله کشی های مختلف می باشد. محصول مناسبی برای آزاد کردن جاده های مسدود که به دلیل قطع درختان اتفاق افتاده می باشد.

قیمت اره موتوری قابل حمل برقی

قیمت اره موتوری

در وب سایت ما انواع اره موتوری در مدل ها و برند های مختلف به فروش می رسند که از عملکرد بسیار باکیفیت و ویژه ای بهره می برند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و آنلاین این محصولات، هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما