قیمت اره موتوری ژاپنی

قیمت اره موتوری ژاپنی را با ارزان ترین نرخ های باور نکردنی و کیفیت عالی تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا پیدا کنید. این اره ها محبوبیت بالایی میان کاربران به خود کسب کرده اند.
چراکه دارای طراحی منحصر بفرد و ویژگی های منحصر به فردی هستند تا نیاز همگان را به بهترین نحو ممکن تأمین کند. جهت آشنایی بیشتر با این ویژگی‌ های کلی اره موتوری ژاپنی همراه ما باشید:

 قیمت اره موتوری ژاپنی

معرفی اره موتوری ژاپنی:

اره موتوری ژاپنی یکی از تجهیزات مهم و اساسی است که تقریبا هر باغبان یا اشخاص صاحب مشاغل مختلف باید داشته باشد. طراحی این محصول به گونه ای است که بهترین برش ها را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. زنجیر تعبیه شده این اره ها همانند زنجیر دوچرخه طراحی شده است.
این زنجیر دارای دندانه های مسحکم است که به یک حول دورانی اتصال داده شده است. عملکرد این دستگاه به این گونه است که با روشن شدن موتور، این دندانه ها کار اره کردن خود را شروع می کنند. لازم به ذکر است بدانید این اره های موتوری شامل دو نوع برقی و بنزینی می باشد که هرکدام به نوبه خود دارای کاربرد های عالی می باشند.

ویژگی های دیگر اره موتوری ژاپنی:

اره موتوری ژاپنی، از انواع مدل های مختلف با قدرت توان متفاوتی تشکیل شده اند. به عنوان نمونه یک اره موتوری ساخت کمپانی معروف هیتاچی دارای توان موتور به میزان ۲۵۰۰ وات است که از طول تیغه استاندار به میزان ۵۰ سانتی متر بهره می برد.
همچنین به طور کلی این اره های موتوری ژاپنی دارای ابعاد ویژه ای هستند که کار کردن با آن ها آسان و دقیق می باشد. به علاوه این حرکت و چرخش زنجیر های اره به وسیله پیستون داخل سیلند موتور انجام می‌ پذیرد.
اره های بنزینی قادر به تبدیل انرژی شیمیایی به مکانیکی هستند تا عملکرد اره کردن را فراهم کنند. تا زمانی که موتور این اره ها روشن باشد می تواند به بهترین نحو ممکن کار کند.

 قیمت اره موتوری ژاپنی

مزایای اره موتوری ژاپنی:

اره موتوری ژاپنی دارای یک مزیت بارز سرعت بسیار بالا و ایده آل است. چراکه برش قطعه های چوبی بسیار سخت است که این دستگاه کار شما را آسانتر می کند.
‌به گونه ای که این برش ها ۱۰ برابر سریع تر انجام می پذیرد و انرژی شما ثابت و باقی می ماند. درنتیجه می توانید وقت بیشتری را برای‌کارهای دیگر باغبانی صرف کنید. از دیگر ویژگی های عالی این اره ها، تعمیر و نگهداری بسیار آسان است.
زیرا قطعات آن به راحتی در همه جا پیدا می شوند. این قطعات فنی تشکیل دهنده دارای جنس عالی و درجه یک می باشند که مدت زمان طولانی می توانند کار کنند. کار با این اره موتوری ها مانع خستگی زود هنگام کاربران می شود.

 قیمت اره موتوری ژاپنی

کاربرد اره موتوری ژاپنی:

به طور کلی اره موتوری ژاپنی دارای کاربرد های زیادی می باشد. به این گونه که در هرس کردن درختان، قطع درختان و فراهم کردن هیزم مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. همچنین تهیه الوار های چوبی به ‌وسیله این اره ها آسان است. برش دقیق و کامل چوب تر و خشک از‌کاربرد های اصلی این دستگاه می باشد.

 قیمت اره موتوری ژاپنی

 قیمت اره موتوری ژاپنی

جهت فروش ارزان قیمت انواع اره موتوری ژاپنی در هر برند معروفی، هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما