قیمت اره زنجیری اشتیل MS 070

اره زنجیری اشتیل MS 070 با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در دریل تول با مدیریت منصوری به فروش میرسد. اره زنجیری اشتیل برای انجام دادن کارهایی همچون قطع کردن الوار، قطعات چوب و برش ، بهترین کارایی را داشته و از همه مهمتر با توان موتور 4.8 کیلو وات تولید شده در کنار آن از طول زنجیر 53، 63، 75 سانتی متری بهره می برد.

قیمت اره زنجیری اشتیل MS 070

 اره زنجیری اشتیل MS 070

اره زنجیری اشتیل مدل MS 070 انرژی مورد نیازش را از سوخت بنزین تامین می کند، مزیت این اره ها به نسبت اره های برقی در این است که کاربران محدود به مکان نخواهند بود و در جاهایی که دسترسی به پریز برق مشکل است به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
اشتیل برای مخزن سوخت این مدل ظرفیت 1.2 لیتر را در نظر گرفته، همچنین مخزن روغن نیز از گنجایش 0.53 لیتر بهره می برد. این موتور که از حجم 106ccm  بهره می برد دارای  قدرت 4.8 kW می باشد، بنابراین موجب شده این دستگاه گزینه ای ایده آل برای انجام کار های سنگین باشد، پس اگر به دنبال اره بنزینی قدرتمند برای برش تنه ی قطور درختان و الوار های بزرگ هستید.

قیمت اره زنجیری اشتیل MS 070

مشخصات فنی اره زنجیری اشتیل:

  • دارای موتور 4.8 کیلو واتی
  • حجم موتور 106ccm
  • ظرفیت مخزن سوخت 1.2 لیتری
  • ظرفیت مخزن روغن 0.53 لیتری
  • سیستم روانکاری اتوماتیک
  • دارای سیستم ضر لغزش

قیمت اره زنجیری اشتیل

قیمت اره موتوری اشتیل در وب سایت دریل تول از نرخ پایین تری برخوردار است و شما میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در سایت سفارش و تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما