فروش دریل ضربه ای رونیکس

با توجه به کاربرد های وسیع دریل ضربه ای، فروش این محصول نسبت به دریل های ساده بهتر و بیشتر است. شرکت رونیکس به عنوان یکی از تولید کنندگان دریل های ضربه ای، با مدل های مختلف در بازار وجود دارد.
یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزاتی که بشر تا کنون طراحی و ساخته است، بدون شک دریل می باشد. هرجا که نیاز به سوراخ کاری و نفوذ در دیل ماده و مصالح مورد نظر باشد، بی شک دریل نخستین وسیله ای است که به ذهن شما خطور می کند.
دریل ها در مدل ها و اندازه های مختلف وجود دارند. بسته به نوع نیاز و کاری که می خواهید انجام دهید، به مدل های خاصی ممکن است نیاز داشته باشید. ولی عمده ترین و پرکاربردترین نوع دریل، مدل ضربه ای یا مدل چکشی آن می باشد. این نوع دریل به طور وسیع در صنعت و خانه کاربرد دارد. از سوراخ کردن یک چوب گرفته تا فلزات و مصالح ساختمانی، توسط دریل ضربه ای قابل انجام است.
بازار فروش انواع دریل ها به دلیل کاربرد زیاد در صنعت و خانه، بسیار داغ است. امروزه می توان بسیار راحت و از طریق وب سایت های اینترنتی، دریل مورد نظر خود را انتخاب و تنها با یک تماس، آن را در درب منزل دریافت نمود.

انواع دریل های موجود در بازار

همانطور که در بالا نیز گفته شد، بسته نوع نیاز ممکن است به انواع مختلفی از دریل ها نیاز داشته باشیم. در ادامه به معرفی انواع دریل ها و سپس به معرفی ویژگی های دریل ضربه ای رونیکس خواهیم پرداخت.
انواع دریل های موجود در بازار ایران عبارتند از:

  • دریل ضربه ای یا دریل چکشی
  • دریل پیچ گوشتی شارژی
  • دریل پیچ گوشتی برقی
  • دریل ستونی یا ثابت
  • دریل بتن کن
  • دریل حکاکی
  • دریل گیربکسی
  • دریل هیلتی

و انواع مختلف دیگر.
در کل دریل ها به سه صورت برقی، شارژی و بادی کار می کنند.
در یک دسته بندی دیگر دریل ها به دو گونه، ثابت و قابل حمل تقسیم بندی می گردند.

فروش دریل ضربه ای

ویژگی های دریل ضربه ای رونیکس

شرکت رونیکس به عنوان یکی از سازندگان نام آشنای صنعت ماشین آلات الکتریکی، در زمینه ساخت دریل نیز بسیار فعال می باشد. دریل ضربه ای رونیکس، یکی از تولیدات این شرکت می باشد که با ظاهری زیبا و طراحی مناسب، یکی از دریل های مطرح در بازار به حساب می آید. دریل رونیکس مدل 2213، یکی از مدل های ضربه ای این شرکت به حساب می آید که نیروی مورد نیاز خود را به طور مستقیم از برق شهری تامین می نماید. این دریل با سرعت 3 هزار در دقیقه، از سرعت چرخش بسیار بالایی برخوردار است. امکان تغییر جهت چرخش در این دریل نیز تعبیه شده است. حداکثر سوراخ قابل ایجاد توسط این دریل در فلز و سیمان، سوراخی به قطر 13 میلیمتر می باشد. این مدل با قابلیت ضربه ای که دارد، یکی از دریل های مناسب جهت مصارف خانگی به حساب می آید.

فروش دریل ضربه ای

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما