عرضه مستقیم انواع دریل مگنت

دریل مگنت در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. این سایت به عنوان یکی از عرضه کنندگان مستقیم این کالا، قصد دارد شما را با برخی از ویژگی های این ابزار صنعتی آشنا نماید.
امروزه کسب اطلاعات در مورد انواع کالاها، شاید کار سختی به نظر نیاید. می توان با یک جستوجوی ساده در سایت گوگل، به تعداد زیادی از وب سایت های ارائه دهنده کالای مورد نظر دسترسی داشت. اما در اکثر مواقع، سایت های مورد نظر اطلاعات مفیدی در این زمنیه، در اختیار شما قرار نمی دهند.
ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان مستقیم انواع کالاها قصد داریم، علاوه بر معرفی محصول مورد نظر، نکات مهمی را در مورد خرید این محصولات در اختیار شما قرار دهیم. در این مقاله به معرفی دریل مگنت و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. قبل از خرید این محصول، بهتر است به نکاتی مهم در مورد آن توجه فرمایید. در ادامه با معرفی بیشتر این محصول در کنار شما خواهیم بود.

دریل مگنت چیست و چه کاربردی دارد؟

دریل مگنت یا دریل رادیال نوع خاصی از دریل می باشد که در هنگام کارکرد خاصیت آهنربایی یا مگنتی از خود بروز می دهد. با خاصیت آهنربایی ایجاد شده، قطعه مورد نظر در جای خود محکم شده و عملیات سوراخ کاری یا قلاویز زنی بر روی آن انجام می گیرد. این نوع دریل های با دارا بودن پایه آهنربایی و امکان فیکس شدن بر روی موقعیت مورد نظر جهت انجام عملیات سوراخ کاری طراحی و عرضه گریده اند.
در واقع نام مگنت نشان از خاصیت آهنربایی این دستگاه دارد. پایه آهنربایی این دستگاه سبب می شود، براده های خارج شده از عملیات سوراخ کاری، در یک منطقه متمرکز شده و از پراکنده شدن آن جلوگیری می نماید. به دین صورت می توان پس از اتمام عملیات سوراخ کاری، براده ها را به راحت جمع آوری و برای فروش به عنوان ضایعات، از آن ها استفاده نمود.
با توجه به اینکه سازه های بزرگ فلزی امکان انتقال به کارگاه های کوچک جهت انجام سوراخ کاری های دقیق به وسیله دریل های ستونی را ندارند، می توان با استفاده از دریل های مگنتی، با دقت بالا عملیات مورد نظر را در محل سازه انجام داد.

انواع دریل مگنت

نکات مهم در خرید انواع دریل مگنت

دریل های مگنت از دو نسل متفاوت می باشند. دریل های نسل قدیم که از لحاظ وزن بسیار سنگین می باشند و دریل های نسل جدید که علاوه بر سبک بودن، امکان عملیات مختلف همچون قلاویز زنی نیز به آن اضافه شده است.
آنچه در هنگام خرید دریل مگنت بسیار می تواند حائظ اهمیت باشد، اطمینان از گارانتی معتبر محصول و تست کیفیت محصول قبل از خرید آن است. در صورت رعایت این اصول به راحتی می توانید یک دریل مگنت باکیفیت عالی را تهیه نمایید.
از دیگر نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه، قدرت چسبندگی و تعداد دور موتور آن با توجه به خاصیت گیربکسی بودن این دستگاه می باشد.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما