خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک در ارزان ترین قیمت ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا انجام دهید.
این محصولات از ابزار های ضروری هر خانه و مشاغلی است که از عملکرد باکیفیت و ایده آل بهره می برند. جهت آشنایی کامل و بیشتر با این دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک همراه ما باشید:

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

معرفی دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک، از جمله ابزاری بی سیم است که عملکرد اصلی آن سوراخکاری و پیچ گوشتی است. این دسته از محصولات، که با عملکرد خود برجسته و محبوب هستند،
از تجهیزات ضروری فرآیندهای تعمیر و نصب لوازم متعدد و کمد و غیره هستند. استفاده از دریل مناسب برای کار مناسب بسیار مهم است.
با داشتن یکی از مدل هایدریل شارژی گریتک مناسب برای استفاده مورد نظر خود می توانید کارهای تعمیر و اصلاح خود را به راحتی مدیریت کنید.
لازم به ذکر است بدانید این محصول همراه مته، آچار، سر پیچ گوشتی، شارژر، باطری اضافی و غیره ارائه می گردد.

کاربرد های دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

برای انجام عمل باز و بسته کردن پیچ ها می توانید از دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک، با کنتر سرعت قابل تنظیم نیز استفاده کنید.
به طور کلی با مدل های این نوع شارژر ها که با ویژگی گرفتن راحت طراحی شده اند، می توانید کارهای حفاری و پیچ گوشتی را بدون خستگی انجام دهید. این مدل دستگاه ها به دارای کاربرد ها و استفاده های زیاد برای افراد مختلف، تعمیرات منازل و کاربران حرفه ای هستند.
زیرا چند منظوره هستند و نه تنها توانایی پیچ و مهره را با توجه به مواد موجود در چوب و فلز فراهم می کند، بلکه در مواد سخت مانند پلاستیک سطوح را به آرامی سوراخ کنید.

همچنین با استفاده از این دریل ها، سوراخ کاری در دیوارها و بتن ها و مصالح ساختمانی، پیچاندن پیچ های قفسه جدید در اسرع وقت یا برداشتن پیچ و مهره های قدیمی و غیره را انجام دهید.
به علاوه با استفاده از پیچ گوشتی ضربه ای بی سیم، همه این کارها را فقط با یک دستگاه انجام می دهید. این دستگاه چند منظوره همه کاره، قدرتمند و کاربردی است و بخشی از هر کارگاه است.

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

ویژگی های دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

ای بی سیم ابزاری است که کاربردهای زیادی دارد و توسط موتور الکتریکی هدایت می شود. دو سرعت دارد.
سرعت اول برای عملیات پیچ و مهره و پیچ و مهره و سرعت دوم برای حفاری و سوراخ کاری مناسب است. عملکرد ضربه برای ایجاد سوراخ در مواد بسیار سخت مانند سیمان و بتن فعال می شود. این دریل ها دارای حداکثر قطر سوراخکاری در چوب 10 میلی متر، حداکثر قطر سوراخکاری در فلز 10 میلی متر، حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح 10 میلی متر می باشد.

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

مزایای دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

اگر ابزار شما بیش از حد سنگین باشد، کار طولانی با یک دست و انجام کارهای کوچک می تواند خسته کننده باشد و در مدت زمان کوتاهی بازوها را خسته کند.
اما دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک دارای طراحی ارگونومیک و وزن سبک است تا بتوانید همیشه آن را با خیال راحت و دقیق هدایت کنید.
همچنین به دلیل ویژگی بیسیم بودن می توانید آن را به راحتی در فضاهای تنگ و محدود استفاده کنید. به عبارتی دیگر از باتری لیتیوم انرژی خود را تغذیه می کند.
این باتری ها جدا از ایمنی فوق العاده، انرژی لازم برای استفاده طولانی تر را نیز تأمین می کنند. این محصولات دارای کاربردهای عالی و دقیقی هستند و به دلیل قطعات فنی باکیفیت، می تواند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

خرید دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک

جهت خرید ارزان قیمت دریل شارژی ۲۴ ولت گریتک و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما