خرید دریل شارژی ماکیتا 12 ولت به صورت عمده

خرید دریل شارژی ماکیتا 12 ولت به صورت عمده و خرده در وب سایت دریل تولز آغاز شد. دریل را می‌توان یکی از ابزارآلات پرکاربرد خانگی و صنعتی به‌حساب آورد. این وسیله علاوه‌ بر کار اصلی خود یعنی سوراخ‌کردن سطوح مختلف کاربردها و ویژگی‌های اضافه‌ تری مثل قابلیت استفاده به‌عنوان پیچ‌گوشتی را داراست.

خرید دریل شارژی ماکیتا 12 ولت به صورت عمده

دریل شارژی ماکیتا 12 ولت

دریل شارژی ماکیتا با توان 12 ولت دارای ویژگی های از قبیل چکشی‌بودن میتوان به آن اشاره کرد. این دریل قادر است در هر دقیقه تا 25500 ضربه را به سطح وارد کند که این امر موجب سهولت در سوراخ‌کردن سریع‌ تر سطوح سیمانی شود.
از دیگر ویژگی‌های این دریل قابلیت استفاده از آن به‌عنوان پیچ‌گوشتی است. موتور دووضعیتی این دریل که در هر وضعیت سرعت گردش متفاوتی دارد و همچنین قابلیت تنظیم گشتاور، امکان استفاده از این دستگاه را به‌عنوان یک پیچ‌گوشتی برقی فراهم کرده است.
گفتنی ا‌ست امکان تغییر جهت و تنظیم سرعت گردش در این HP331DWAE وجود دارد و از یک سه‌نظام خودکار 10میلی‌متری بهره می‌برد. انرژی موردنیاز این دریل از طریق باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2 آمپر ساعت تامین می‌شود. ماکیتا برای افزایش اطمینان استفاده از این دستگاه در هر مکان، یک باتری اضافه هم همراه این محصول عرضه می‌کند.

خرید دریل شارژی ماکیتا 12 ولت به صورت عمده

کاربرد دریل شارژی ماکیتا

  • این دریل برای انجام کارهای خانگی
  • صنعتی و نیمه‌صنعتی
  • و در مشاغل مختلفی مانند نصب کابینت
  •  نصب پارتیشن
  • انجام کارهای الکتریکی ساختمانی، تاسیساتی و… کاربرد دارد.

خرید دریل شارژی ماکیتا

خرید دریل شارژی ماکیتا مدل HP331DWAE با تخفیف ویژه هم اکنون در دریل تولز آغاز شد همچنین میتوانید این دستگاه را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به صورت عمده و خرده خریداری کنید. جهت ثبت سفارشات و مشاوره رایگان با کارشاس فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما