خرید دریل سر کج ماکتیا

آیا می دانید دریل سر کج چیست؟ آیا می دانید دریل سر کج چه کاربردهایی دارد؟ به هنگام خرید دریل سر کج به چه مواردی باید توجه کرد؟ ویژگی های دریل سر کج ماکتیا چیست؟
امروزه ابزارآلاتی خاص با طراحی های ویژه ای در بازار وجود دارد که جهت انجام امور خاص مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این ابزارهای ویژه، دریل سر کج می باشد. دریل سر کج نوع خاصی از دریل می باشد که سه نظام موجود بر روی آن به صورت زاویه قائمه بر روی آن قرار گرفته است. به دلیل شکل ظاهری ویژه آن، می توان جهت انجام فعالیت های مربوط به دریل کاری و سوراخ کاری در شرایط خاص و محدود را به وسیله این ابزار الکتریکی انجام داد. بسیار از برق کاران و لوله کشان از این نوع دریل، برای انجام عملیات سوراخ کاری در محل هایی که دسترسی کافی برای انجام دریل کاری عادی وجود ندارد، استفاده می نمایند. البته بسته به نوع نیاز، می توان از این نوع دریل در انجام سایر امورات در کارهای شخصی و تعمیراتی از آن استفاده نمود.
در ادامه با معرفی ویژگی هی دریل سر کج ماکتیا، شما را در شناخت هرچه بهتر این بزار صنعتی، یاری خواهیم نمود.

معرفی ویژگی های دریل سر کج ماکتیا

شرکت ماکیتا به عنوان یکی از شرکت های مطرح ژاپنی در زمینه تولید ابزار آلات الکتریکی باکیفیت، همواره مشهور بوده است. این شرکت با طراحی و ساخت دریل های 90 درجه، با کارایی بسیار بالا، خود را به عنوان رقیبی سرسخت برای سایر برندهای دریل سازی مطرح نموده است. دریل سر کج ماکتیا مدل DA3010 یکی از سبک ترین و در عین حال قدرتمندترین دریل های این مدل به شمار می آید. استفاده از عایق دوبل و سیستم کنترل سرعت بر روی این دریل ها، امکان استفاده از آن در شرایط خاص را به وجود آورده است. حداکثر سرعت این مدل از دریل های ماکیتا در حالت بی باری، 0 تا 2400 دور در دقیقه می باشد. توان ورودی دستگاه 450 وات بوده و از یک سه نظام آچارخور جهت نگهداری مته بر روی آن استفاده شده است. حداکثر ظرفیت مته برای این سه نظام، 10 میلی متر بوده و این دریل امکان ایجاد سوراخ های 10 میلی متری بر روی فلز و 25 میلی متری بر روی چوب را دارا می باشد. همچنین امکان گردش راست گرد و چپ گرد در کنار ضمانت 12 ماهه از دیگر ویژگی های این نوع دریل به شمار می آید.

دریل سر کج ماکتیا

نکاتی در مورد خرید دریل سر کج

آنچه در مورد خرید دریل های سر کج برای خریداران مهم می باشد و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، وزن و قدرت موتور این نوع دریل می باشد. وزن پایین و قدرت بالا، دو مشخصه ای است که برای کاربرد بهتر این نوع دریل بسیار مهم می باشد. به دلیل طراحی خاص این نوع دریل، وزن پایین آن می تواند برای استفاده از آن در شرایط خاص و محدود، بسیار کمک کننده باشد. بهتر است قبل از خرید دریل سر کج، با مقایسه انواع موجود در بازار، یکی از سبک ترین و در عین حال، قدرتمندترین نوع آن را انتخاب و خریداری نمایید.

دریل سر کج ماکتیا

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما